۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

PerisanDate Widget For Android

بعد از مدتها وقت کردم که روی برنامه های Android کار کنم
حاصل این یک هفته که وقت گذاشتم درست کردن پکیچ Keyboard بود که بعد از نصب توی قسمت Local & Text نمی اومد، مشکلش یک متغییر کوچیک بود ! به هر حال حل شد از همه 237 نفری که اون رو دانلود کردند(!) تشکر می کنم به زودی اون رو دوباره می گذارم توی مارکت

اما برنامه ای دیگه ای که نوشتم یک ویدجت برای دسکتاپ اندروید که اون رو می تونید از توی مارکت دانلود کنید. اگر مشکلی و یا پیشنهادی داشتید به من بگید حتما
و دیگه اینکه نسخه کاملا اولیه در مرحله بعد گرافیکش رو بهتر می کنم ور در مرحله بعد سعی می کنم به Calendar موبایل متصلش کنم و ....
راستی این برنامه Open Source است می تونید سورسش رو از اینجا ببنید و دریافت کنید

۵ نظر:

  1. با یاد او

    روز بخیر ؛
    ممنون میشم این milad.rastin.com/tmp/persian.kbd فایل رو جایی آپلود کنین یا به ایمیل dehqan65@gmail.com بفرستید.

    پاسخحذف
  2. ممنون به خاطر زخمتی که برای پیشبرد آندروید فارسی می کشید
    کاش برای فونت فارسی هم می تونستید کاری کنید(مرورگر)

    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  3. با سلم دوست عزیز از شما دعوت به همکاری در
    http://and-roid.ir
    میکنم لطفا تشریف بیارید
    ممنونم

    پاسخحذف
  4. برادر سلام
    من نفهمیدم از این اندروید مارکت چطوری باید دانلود کنم اگر نکته ای داره که ما بی خبریم ممنون میشیم راهنمایی کنید

    پاسخحذف